Σημαντική παρέμβαση στην έξοδο του Αγίου Παντελεήμονα σε ένα σημείο που ορατότητα των εξερχόμενων οχημάτων από το Αντίρριο δυσκολευόταν από τα κλαδιά των δέντρων που βρίσκονταν στο παραπλεύρως του δρόμου.
H καθαριότητα και το κλάδεμα των δέντρων πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι από συνεργείο του Δήμου Ναυπακτίας παρουσία του αντιδημάρχου Αντρέα Κοτσανά.
http://new.nafpaktianews.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!