Ένα τραγελαφικό περιστατικό συνέβη πριν από λίγες μέρες στη πόλη του Αγρινίου και το οποίο αφορά στο νόμο περί αφισοκόλλησης.
Πιο συγκεκριμένα, το συμβάν έχει ως εξής: Λίγες μέρες πριν τελέσθηκε η νεκρώσιμη ακολουθία ενός εκλιπόντα στην πόλη του Αγρινίου. Ως γνωστόν, συγγενείς και φίλοι του γνωστού ενημερώνονται για ένα τέτοιο γεγονός από τα κηδειόχαρτα, τα οποία μέχρι πρότινος, αναρτώνταν σε κολώνες σε διάφορα μέρη της πόλης. Πλέον, από τη Δευτέρα 2 Μαρτίου, κάτι τέτοιο απαγορεύεται καθώς εμπίπτει στο νόμο περί αφισοκόλλησης, ο οποίος θεσπίστηκε προσφάτως. Σύμφωνα με τον νόμο αυτό, απαγορεύεται η ανάρτηση αφισών και κηδειόχαρτων σε κολώνες και επιτρέπεται μόνο η ανάρτησή τους στα ειδικά stands που έχει εγκαταστήσει ο δήμος σε διάφορα σημεία στην πόλη.
Σίγουρα ο νόμος περί αφισοκόλλησης χαρακτηρίζεται απαραίτητος και ήταν κάτι που έπρεπε να θεσπιστεί από καιρό, καθώς η καθαρότητα για μια πόλη είναι άκρας σημασίας. Ωστόσο, επειδή ο κόσμος έχει συνηθίσει πλέον αυτού του είδους την ενημέρωση για τέτοια συμβάντα εδώ και πολλά χρόνια, είναι λογικό, μιας και το μέτρο είναι πρόσφατο, να υπάρχουν τέτοιου είδους μπερδέματα. Καλό θα ήταν, κατά τη γνώμη μας, προκειμένου να αποφευχθεί παρόμοιο περιστατικό στο μέλλον, η εγκατάσταση περισσότερων ειδικών stands που θα κάλυπταν ένα μεγαλύτερο εύρος της πόλης και ειδικά σε πιο μακρινά σημεία από τα κεντρικά της πόλης, μέσω των οποίων οι πολίτες θα ενημερώνονταν εγκαίρως
http://agrinioreport.com/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...