Ληστές έχουν γίνει ο φόβος και ο τρόπος στα « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Ληστές έχουν γίνει ο φόβος και ο τρόπος στα


Xαμός το τελευταίο διάστημα στην περιοχή Άσπρα σπίτια και Αντίκυρα από τους... αδίστακτους ληστές. Έχουμε λάβει μηνύματα φόβου από κατοίκους της περιοχής ότι το κακό έχει παραγίνει το τελευταίο διάστημα.

Κλέβουν από αυτοκίνητα, μέχρι υπολογιστές, χρυσαφικά κλπ. Μπαίνουν στα σπίτια και είναι τόσο αδίστακτοι και δε λογαριάζουν αν μέσα στο σπίτι είναι κάποιος ή όχι! Θα μπουν και θα αρπάξουν χρήματα υπολογιστές και ό,τι άλλο βρουν αξίας.

Τρομοκρατημένοι λοιπόν οι κάτοικοι αφού το μόνο που μπορεί να τους προστατέψει είναι το Α.Τ. Διστόμο που υπάρχει στην περιοχή. Το μόνο!! και αυτό τι να πρωτοκάνει.

Προφανώς πρόκειται για σπείρα που έχει απλώσει τα πλοκάμια στην συγκεκριμένη περιοχή , βρίσκοντας πρόσφορο έδαφος.

Το τελευταίο περιστατικό συνέβη χθες βράδυ προς ξημερώματα, όπου διέρρηξαν οικία, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esterea, και κάποιοι από τους ληστές το έβαλαν στα πόδια, αφού πρόλαβε και κατέφτασε η αστυνομία.

Ας ελπίσουμε σύντομα η σπείρα να πέσει στα χέρια της αστυνομίας.


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook