Πρόβλημα με την υδροδότηση παρουσιάστηκε νωρίς το πρωί στην περιοχή του Γριμπόβου όταν έσπασε ο κεντρικός αγωγός που βρίσκεται στη βόρεια πλευρά του Αλσυλλίου.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε το LepantoMag.gr με τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΝ Θωμά Κοτρωνιά η επέμβαση των συνεργείων της Επιχείρησης ήταν άμεση ώστε να αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό η ζημιά που προκλήθηκε.
Όπως μας ενημέρωσε ο ίδιος, ήδη ολοκληρώνονται οι απαραίτητες εργασίες στο σημείο και σε λίγη ώρα θα επανέλθει κανονικά η υδροδότηση στην περιοχή.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...