ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΟ: Δείτε τι έκανε χθες η μάνα του Βαγγέλη για την γιορτή του - Με πιο φόβο ζει; « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΣΠΑΡΑΚΤΙΚΟ: Δείτε τι έκανε χθες η μάνα του Βαγγέλη για την γιορτή του - Με πιο φόβο ζει;



Με τον αβάστακτο πόνο για το χαμό του παιδιού της, αλλά και με...
τον φόβο πως αυτή τη στιγμή ένας άλλος Βαγγέλης ή Βαγγελιώ βασανίζεται κάπου στην Ελλάδα, ζει η μάνα του Βαγγέλη Γιακουμάκη.

Αυτό αποκάλυψε η ίδια στον Σταύρο Θεοδωράκη που την επισκέφτηκε χθες. Μέρα γιορτής για τον Βαγγέλη και η μάνα αποφάσισε να έχει το σπίτι ανοιχτό για φίλους και συγγενείς. Λέει ο Σταύρος Θεοδωράκης:
«Χθες βράδυ πήγα στο σπίτι του Βαγγέλη. Δεν τους ήξερα τους ανθρώπους. Είχα κάποιους φίλους στο περιβάλλον και ζήτησα να δω τη μητέρα, τα παιδιά. Το σπίτι ήταν ανοικτό γιατί σαν χθες θα ήταν η γιορτή του. Η μάνα είχε ετοιμάσει και φιλέματα, μόνο που έρχονταν με μαύρα ρούχα οι περισσότεροι.

Είναι ένα θέμα που ξεπερνάει την κρίση. Είναι ένα θέμα που θα μας βασανίζει αν δεν το λύσουμε. Ότι κάποιοι τσαμπουκάδες επιβάλλουν σε κάποιους δημόσιους χώρους κάποιους κανόνες είναι δηλητηριώδες για την κοινωνία και πρέπει κάτι να κάνουμε. Συζήτησα με τη μητέρα του, τους θείους του, τον παππού του. Πρέπει να δώσουμε μια απάντηση. Και εμείς πρέπει να δώσουμε μια διπλή απάντηση.

tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook