Βραβεύτηκε το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Βραβεύτηκε το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:30 μ.μ.  |  Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Βραβεύτηκε το Μουσικό Σχολείο Αγρινίου
Στις 14-3-2015, ημέρα Σάββατο, η Γ’ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου παρέστη στην τελετή απονομής των βραβείων που διοργάνωσε το Γαλλικό Ινστιτούτο μέσα στα πλαίσια της γιορτής της Γαλλοφωνίας.

Η Γ’ Γυμνασίου συμμετείχε με το τραγούδι “Αιτωλία” τους στίχους του οποίου εμπνεύστηκαν οι μαθητές Μπάδα Ερμιόνη και Χρόνης Κων/νος.

Το τραγούδι ερμήνευσε η μαθήτρια Μπάδα Ερμιόνη τη δε χορωδία αποτέλεσαν οι εξής μαθητές: Αγγελή Γιούλη, Βασκαντήρα Ελένη, Γαλαζούλα Αννα-Μαρία, Γιαννιώτη Βασιλική, Θεμελή Αναστασία, Καλαμπόκα Χριστίνα, Κανή Φωτεινή, Κανή Ρεβέκκα, Λιάλιου Ελένη, Μαλάμου Αγγελική, Μαμασούλα Αντωνία, Ρεπάνη Κων/να, Ρήγα Ευαγγελία, Τριανταφύλλη Χρήστο και Φραγκάκη Βασιλική.

Την αφήγηση στο βίντεο έκανε η μαθήτρια Κανή Φωτεινή.

Στο χορό ήταν η μαθήτρια Βασκαντήρα Ελένη.

Υπεύθυνη  αυτής της εργασίας είναι η καθηγήτρια Γαλλικών Καπώνη Βασιλική.   
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...