Στις 14-3-2015, ημέρα Σάββατο, η Γ’ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου παρέστη στην τελετή απονομής των βραβείων που διοργάνωσε το Γαλλικό Ινστιτούτο μέσα στα πλαίσια της γιορτής της Γαλλοφωνίας.
Η Γ’ Γυμνασίου συμμετείχε με το τραγούδι “Αιτωλία” τους στίχους του οποίου εμπνεύστηκαν οι μαθητές Μπάδα Ερμιόνη και Χρόνης Κων/νος.
Το τραγούδι ερμήνευσε η μαθήτρια Μπάδα Ερμιόνη τη δε χορωδία αποτέλεσαν οι εξής μαθητές: Αγγελή Γιούλη, Βασκαντήρα Ελένη, Γαλαζούλα Αννα-Μαρία, Γιαννιώτη Βασιλική, Θεμελή Αναστασία, Καλαμπόκα Χριστίνα, Κανή Φωτεινή, Κανή Ρεβέκκα, Λιάλιου Ελένη, Μαλάμου Αγγελική, Μαμασούλα Αντωνία, Ρεπάνη Κων/να, Ρήγα Ευαγγελία, Τριανταφύλλη Χρήστο και Φραγκάκη Βασιλική.
Την αφήγηση στο βίντεο έκανε η μαθήτρια Κανή Φωτεινή.
Στο χορό ήταν η μαθήτρια Βασκαντήρα Ελένη.
Υπεύθυνη αυτής της εργασίας είναι η καθηγήτρια Γαλλικών Καπώνη Βασιλική.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...