
Ο Ρομπέρτο τόνισε πως ο Ολυμπιακός είναι η καλύτερη ομάδα και γι΄ αυτό παίρνει το πρωτάθλημα, παρά τα όσα λένε οι αντίπαλοι των «ερυθρόλευκων» για εύνοια από την διαιτησία.
Ο Ισπανός τερματοφύλακας του Ολυμπιακού μίλησε στην εφημερίδα «RealNews» για την μάχη του τίτλου, το μέλλον του αλλά και τα όσα ακούγονται από τα αντίπαλα στρατόπεδα κατά της ομάδας του...
Για το πρωτάθλημα: «Έχουμε πλέον ένα καλό προβάδισμα έναντι του Παναθηναϊκού, που μπορούμε να το κάνουμε μεγαλύτερο κατά 3 βαθμούς αν κερδίσουμε και το ματς που δεν είχαμε παίξει λόγω κακών γηπεδικών συνθηκών. προφανώς είναι καλό προβάδισμα, αλλά οφείλουμε να είμαστε σοβαροί και συγκεντρωμένοι. Δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα. Κάθε ματς είναι δύσκολο και ξεχωριστό και πρέπει να προσπαθούμε πολύ για να κερδίζουμε».
Για όσους λένε πως ο Ολυμπιακός παίρνει τον τίτλο λόγω διαιτησίας: «Σε μία τόσο μεγάλη κούρσα όπως είναι ένα πρωτάθλημα, αυτός που το κατακτά τελικά είναι ο καλύτερος. Ο,τι και να πει κάποιος, αυτή είναι η αλήθεια. Αισθανόμαστε καλύτεροι και γι΄αυτό πιστεύουμε ότι αξίζουμε το πρωτάθλημα. Νομίζω ότι όλοι μπορούν να το δουν αυτό.»
Για το ενδιαφέρον ξένων συλλόγων: «Είμαι ευτυχισμένος εδώ. Έχω συμβόλαιο και χαίρομαι γι΄ αυτό. Με εμπιστεύτηκε ο πρόεδρος και όλη η ομάδα και δεν έχω παρά να ανταποδώσω αυτή την εμπιστοσύνη. Αισθάνομαι πολύ καλά στον Ολυμπιακό, είμαι σαν στο σπίτι μου. Δεν με απασχολεεί τίποτα άλλο».
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...