Αγρίνιο: Το τελευταίο αντίο στον αδικοχαμένο Γιώργο… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Αγρίνιο: Το τελευταίο αντίο στον αδικοχαμένο Γιώργο…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   8:34 μ.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

blogger-image--1391726528

Το τελευταίο αντίο είπαν συγγενείς, φίλοι και πολλοί γνωστοί στον Γιώργο που τόσο νέος έφυγε για την γειτονιά των αγγέλων.

Η κηδεία εγινε στις 4:00 το απόγευμα της Πέμπτης 19 Μαρτίου στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου στο Καινούργιο Τριχωνίδας.


Τραγικές φιγούρες οι συγγενείς του Γιώργου που δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως έχασαν τόσο άδικα το χαμογελαστό παιδί τους.


Τιμές απέδωσε άγημα του Πολεμικού Ναυτικού μιας και ο άτυχος νέος υπηρετούσε την θητεία του στις τάξεις του.


Καλό ταξίδι Γιώργο…



panaitolionews.blogspot.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...