ΤΡΟΜΕΡΕΣ καταγγελίες από τους παίκτες του Παναθηναϊκού για τον διαιτητή « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΤΡΟΜΕΡΕΣ καταγγελίες από τους παίκτες του Παναθηναϊκού για τον διαιτητή

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   3:30 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015



Οι Έλληνες παίκτες του Παναθηναϊκού κατήγγειλαν πως ο διαιτητής του... αγώνα με τον Ατρόμητου, Γιώργος Δασκαλόπουλος, τους έβριζε. Αναμένεται επίσημη τοποθέτηση από την ΠΑΕ.

Σοβαρές καταγγελίες στο περιθώριο του αγώνα του Παναθηναϊκού με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι.

Οι Έλληνες παίκτες των «πράσινων» καταγγέλλουν πως ο διαιτητής του αγώνα, Γιώργος Δασκαλόπουλος, τους έβριζε στη διάρκεια του αγώνα.

Μάλιστα αναμένεται και επίσημη θέση από την πλευρά της ΠΑΕ για τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Οι φιλοξενούμενοι έχουν πολλά παράπονα από τη διαιτησία, με αποκορύφωμα το πέναλτι που καταλογίστηκε και απέφερε το 2-0 στους γηπεδούχους.

Σημειώνεται πως σε ένδειξη διαμαρτυρίας, ο Γιάννης Αναστασίου δεν έκανε δηλώσεις, με τον συνεργάτη του, Στιβ Ρούτερ, να τον εκπροσωπεί στη συνέντευξη Τύπου, ενώ στα ΜΜΕ δεν μίλησαν και οι ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...