Ο ιερέας πήρε την τσάπα και έκανε την αρχή (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Ο ιερέας πήρε την τσάπα και έκανε την αρχή (ΦΩΤΟ)


Το έναυσμα για τη δενδροφύτευση στο χωριό Οκτωνία, της Εύβοιας, έδωσε ο πατήρ Αναστάσιος, ο οποίος δεν δίστασε να πάρει την τσάπα και φορώντας τα ράσα του να φυτέψει το πρώτο δεντράκι!
Στην κινητοποίηση συμμετείχαν περίπου 50 άτομα, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά της Ομάδας των εθελοντών και εργάσθηκαν ομαδικά αποτελώντας παραδείγματα προς μίμηση.



Νωρίτερα, ο ιερέας τέλεσε αγιασμό και ευλόγησε όλους τους εθελοντές αναδασωτές αλλά και... τα δέντρα.



"Όλα πήγαν κατ’ ευχήν, φυτέψαμε περίπου 1500 δέντρα ενώ άλλα τόσα μας περιμένουν για το επόμενο Σαββατοκύριακο" μας είπαν οι εθελοντές.

Πηγή: eviagreen.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook