Αλλοδαπός άδειασε το ψυγείο των ποτών μιας ταβέρνας « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Αλλοδαπός άδειασε το ψυγείο των ποτών μιας ταβέρνας

Καλαμάτα: Αλλοδαπός άδειασε το ψυγείο των ποτών μιας ταβέρνας

Ο Ρουμάνος συνελήφθη πριν προλάβει να απομακρυνθεί

Είπε να τα… «τσούξει» ένας νεαρός Ρουμάνος και διέρρηξε το ψυγείο που βρίσκεται έξω από μια ταβέρνα στην Καλαμάτα, αρπάζοντας από το εσωτερικό του διάφορα μπουκάλια με οινοπνευματώδη ποτά και αναψυκτικά αξίας 70 ευρώ.



Η κλοπή έγινε σε ώρα που ακόμη κυκλοφορούσε κόσμος κι έτσι κάποιοι είδαν τον 27χρονο δράστης να αδειάζει το ψυγείο και ειδοποίησαν αστυνομικούς της Ασφάλειας. Ο Ρουμάνος συνελήφθη πριν προλάβει να απομακρυνθεί και τα κλεμμένα μπουκάλια επιστράφηκαν στην ιδιοκτήτρια της ταβέρνας, ενώ ο ίδιος πήρε το δρόμο για τον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καλαμάτας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook