Τραγέλαφος με τ' αδέρφια: Τους άφησαν ελεύθερους και τώρα τους αναζητούν... « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Τραγέλαφος με τ' αδέρφια: Τους άφησαν ελεύθερους και τώρα τους αναζητούν...



Μπορεί την περασμένη εβδομάδα να αφέθηκαν ελεύθεροι, μετά την απολογία τους...
ωστόσο οι δύο νεαροί αδελφοί που κατηγορούνται ότι έκλεβαν από καμπάνες μέχρι ... μανουάλια, βρίσκονται και πάλι στο στόχαστρο της ΕΛ.ΑΣ,

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι αστυνομικοί ερευνούν το ενδεχόμενο οι δύο νεαροί να "χύπησαν" και πάλι το Ναό της Παναγίας της Γκουβερνιώτισσας στο Δήμο Χερσονήσου, ενώ φέρονται να προσπάθησαν να κλέψουν και ένα μπόιλερ από σπίτι της ευρύτερης περιοχής, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να ολοκληρώσουν την πράξη τους !

Υπενθυμίζεται ότι τα αδέρφια, κατά την απολογία τους, είχαν ομολογήσει την ενοχή τους για κλοπές σε μια εκκλησία μόνο.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook