Με την έκθεση «Το ΑΛΑΣ της γης – ΑΛΑΣ της ιστορίας» του εικαστικού Βαγγέλη Ρόμπολα άνοιξε και φέτος η «Διέξοδος» την αυλαία των Εορτών Εξόδου.
Πρόκειται για μια εικαστική τριλογία εμπνευσμένη από τους «Ελεύθερους Πολιορκημένους» του Διονυσίου Σολωμού με δημιουργίες από αλάτια, σπαράγματα και απομεινάρια της Μαύρης και Άσπρης Αλυκής του Μεσολογγίου την οποία προλόγισε ο «φίλος» της «Διεξόδου» δημοσιογράφος Αλέξανδρος Βέλλιος.
Ο κ.Κορδόσης ιδρύτης της «Διεξόδου» στην ομιλία του μίλησε για το έργο του Βαγγέλη Ρόμπολα και την επιτακτική ανάγκη δημιουργίας ενός Μουσείου Άλατος στο Μεσολόγγι.
Ολιγόλεπτος και σεμνός ο Βαγγέλης Ρόμπολας ευχαρίστησε τον Νίκο Κορδόση και τον κόσμο που ήρθε στα εγκαίνια και στην συνέχεια ο δήμαρχος Μεσολογγίου κ.Νίκος Καραπάνος μίλησε για το εξαίσιο έργο που προσφέρει η Διέξοδος και πως η δημιουργία του Μουσείου άλατος στο Μεσολόγγι έχει ήδη δρομολογηθεί και σύντομα θα έχουμε ευχάριστα νέα.Στην συνέχεια κήρυξε από το βήμα του Ιστορικού Μουσείου της «Διεξόδου» την έναρξη των φετινών Γιορτών Εξόδου ενώ στη συνέχεια εγκαινίασε με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Αιτωλίας & Ακαρνανίας κ.Κοσμά την έκθεση του εικαστικού Βαγγέλη Ρόμπολα «Το ΑΛΑΣ της γης – ΑΛΑΣ της Ιστορίας».
Μια καταπληκτική έκθεση την οποία εμείς σας προβάλλουμε μέσα απο τον φωτογραφικό φακό του onairnews
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!