Η Πυροσβεστική Υπηρεσία Αγρινίου κλήθηκε σήμερα στίς 12 ιώρα περίπου για να διασώσει μια γάτα επί της Ηλίας Ηλιού.
Οι πυροσβέστες ψάχνουν αυτή τη στιγμή σε ταράτσα μόνο κατοικίας για την ανεύρεση της γάτας.
Το νιαούρισμα του άτυχου τετράποδου ακουγόταν επί 3 συνεχόμενες ημέρες στη περιοχή, όταν μια νεαρή κοπέλα ευαισθητοποιήθηκε για το θέμα και κάλεσε την Πυροσβεστική.
AGRINIOREPORT.COM
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...