Οι κάμερες «έπιασαν» τον κλέφτη του ουίσκι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Οι κάμερες «έπιασαν» τον κλέφτη του ουίσκι

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   10:50 π.μ.  |  Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Καλαμάτα: Οι κάμερες «έπιασαν» τον κλέφτη του ουίσκι


Ο 33χρονος δράστης έκρυψε μέσα από τα ρούχα του τα δυο μπουκάλια αξίας 33 ευρώ

Ούτε καν φαντάστηκε ένας νεαρός Έλληνας ότι το υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ από το οποίο προσπάθησε να «βουτήξει» δύο μπουκάλια ουίσκι θα είχε σύστημα παρακολούθησης, με αποτέλεσμα και να μην απολαύσει το ποτό του και να βρεθεί με χειροπέδες.



Οι κάμερες ασφαλείας του σούπερ μάρκετ κατέγραψαν τον 33χρονο τη στιγμή που έχωνε μέσα από τα ρούχα του τα δυο μπουκάλια ουίσκι αξίας 33 ευρώ κι έτσι, μόλις προσπάθησε να φύγει, οι υπεύθυνοι τον σταμάτησαν και τον παρέδωσαν σε αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ.. Ο νεαρός παρελήφθη από την Ασφάλεια που διερευνά αν έχει ξαφρίσει προϊόντα και από άλλα καταστήματα και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καλαμάτας.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...