Ηρεμία επικρατεί στην πόλη του Αγρινίου. Στην οδό Αναστασιάδη διμοιρίες των ΜΑΤ.
Δρακόντεια είναι τα μέτρα τάξης και ασφάλειας που έχει λάβει η αστυνομία για την διεξαγωγή του final four στην πόλη του Αγρινίου.Από νωρίς το πρωί, οπαδοί ομάδας κατέφθασαν στο Αγρίνιο και συγκεκριμένα στο κέντρο της πόλης, την πλατεία Δημοκρατίας. Οι συγκεκριμένοι οπαδοί φορούσαν κράνη και κουκούλες. Ωστόσο η αστυνομία έχει λάβει τα μέτρα της και είναι έτοιμη να αποκαταστήσει την τάξη και την ασφάλεια σε περίπτωση που αυτές ταραχθούν.
Agrinioreport
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...