“Έκλεψαν τρία μοτέρ από τον ΤΟΕΒ Παλαιομάνινας « aitoloakarnanianet

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

“Έκλεψαν τρία μοτέρ από τον ΤΟΕΒ Παλαιομάνινας




Έκπληκτοί έμειναν χθες  οι υπεύθυνοι του ΤΟΕΒ Παλαιομάνινας όταν διαπίστωσαν ότι έλειπαν τρία  μοτέρ άντλησης από το ΤΟΕΒ. Έτσι υπελήφθη μήνυση κατ΄ άγνωστων  και αναζητούνται από την αστυνομία οι δράστες.


Η κλοπή σημειώθηκε τις προηγούμενες μέρες , χωρίς να μπορεί να προσδιοριστεί με ακρίβεια το πότε.

.Δ.Ν

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook