Έκπληκτοί έμειναν χθες οι υπεύθυνοι του ΤΟΕΒ Παλαιομάνινας όταν διαπίστωσαν ότι έλειπαν τρία μοτέρ άντλησης από το ΤΟΕΒ. Έτσι υπελήφθη μήνυση κατ΄ άγνωστων και αναζητούνται από την αστυνομία οι δράστες.
Η κλοπή σημειώθηκε τις προηγούμενες μέρες , χωρίς να μπορεί να προσδιοριστεί με ακρίβεια το πότε.
.Δ.Ν
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...