“Έκλεψαν τρία μοτέρ από τον ΤΟΕΒ Παλαιομάνινας « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

“Έκλεψαν τρία μοτέρ από τον ΤΟΕΒ Παλαιομάνινας

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:30 μ.μ.  |  Κυριακή 22 Μαρτίου 2015




Έκπληκτοί έμειναν χθες  οι υπεύθυνοι του ΤΟΕΒ Παλαιομάνινας όταν διαπίστωσαν ότι έλειπαν τρία  μοτέρ άντλησης από το ΤΟΕΒ. Έτσι υπελήφθη μήνυση κατ΄ άγνωστων  και αναζητούνται από την αστυνομία οι δράστες.


Η κλοπή σημειώθηκε τις προηγούμενες μέρες , χωρίς να μπορεί να προσδιοριστεί με ακρίβεια το πότε.

.Δ.Ν

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...