"Οι μεγάλες εταιρείες να μοιράσουν τα κέρδη στους εργαζόμενους" « aitoloakarnanianet

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

"Οι μεγάλες εταιρείες να μοιράσουν τα κέρδη στους εργαζόμενους"



Προτείνω στις Ελληνικές εταιρείες με υπερκέρδη να ακολουθήσουν το... παράδειγμα γνωστής πολυεθνικής που αποφάσισε να μοιράσει τα κέρδη της στους εργαζόμενούς της.

Και μιλάω για τις μεγάλες εταιρείες σούπερ-μάρκετ που από τους ισολογισμούς τους βλέπουμε ότι δηλώνουν ποσά 10 εκατομμυρίων ευρώ καθαρά κέρδη (μετά φόρων παρακαλώ!).


Αυτοί τουλάχιστον θα μπορούσαν να μοιράσουν ένα ποσό από αυτά τους τα κέρδη στους εργαζόμενους τους, μία μορφή μπόνους. Θα έκανε καλό και στην επιχείρησή τους.


Tromaktiko

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook