"Οι μεγάλες εταιρείες να μοιράσουν τα κέρδη στους εργαζόμενους" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

"Οι μεγάλες εταιρείες να μοιράσουν τα κέρδη στους εργαζόμενους"

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:45 μ.μ.  |  Τρίτη 24 Μαρτίου 2015



Προτείνω στις Ελληνικές εταιρείες με υπερκέρδη να ακολουθήσουν το... παράδειγμα γνωστής πολυεθνικής που αποφάσισε να μοιράσει τα κέρδη της στους εργαζόμενούς της.

Και μιλάω για τις μεγάλες εταιρείες σούπερ-μάρκετ που από τους ισολογισμούς τους βλέπουμε ότι δηλώνουν ποσά 10 εκατομμυρίων ευρώ καθαρά κέρδη (μετά φόρων παρακαλώ!).


Αυτοί τουλάχιστον θα μπορούσαν να μοιράσουν ένα ποσό από αυτά τους τα κέρδη στους εργαζόμενους τους, μία μορφή μπόνους. Θα έκανε καλό και στην επιχείρησή τους.


Tromaktiko

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...