Στην αίθουσα τοκετού μπήκε μετά τις 21:30 και λιγο αργότερα γέννησε με καισαρική τομή ένα υγιέστατο κοριτσάκι! Ζυγίζει 2.750 γραμμάρια και η παρουσιάστρια πλέει σε πελάγη ευτυχίας.
Η Ελένη ήταν καθόλα έτοιμη για να υποδεχτεί τον καρπό του έρωτά της με τον Ματέο Παντζόπουλο αφού μετά την Λάουρα, την Βαλέρια και τον Άγγελο ξέρει τι ακριβώς πρέπει να κάνει.

Στο πλευρό της άλλωστε είχε από την πρώτη στιγμή όλα τα αγαπημένα της πρόσωπα και τον γιατρό της, Γιώργο Σταματίου.
Η Ελένη επέλεξε και σε αυτή την εγκυμοσύνη να εργαστεί μέχρι και την τελευταία στιγμή αφού ανήμερα της 25ης Μαρτίου αποφάσισε να λείψει από το πόστο της. Λίγες μόνο μέρες πριν γεννήσει!
Η άνεση της παρουσιάστριας φάνηκε και από το γεγονός ότι ελάχιστα πράγματα άλλαξε στην καθημερινότητά της και τις δραστηριότητές της. Ο φωτογραφικός την είχε απαθανατίσει λίγες μέρες νωρίτερα στο κομμωτήριο.
Tlife
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!