Άνω κάτω το ελληνικό ποδόσφαιρο! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Άνω κάτω το ελληνικό ποδόσφαιρο!

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   10:41 μ.μ.  |  Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015


Είναι πολύ μεγάλο θέμα αυτό που έβγαλε το SDNΑ σχετικά με τις σκέψεις του ΟΠΑΠ να κλείσει την κάνουλα στη Σούπερ Λίγκα. Γιατί αν συμβεί αυτό, τότε η οικονομική ασφυξία που έχουν προκαλέσει οι δανειστές στην Ελλάδα θα μοιάζει με παράδεισο μπροστά σε αυτό που θα συμβεί στις περισσότερες ομάδες.


Βλέπετε, η συντριπτική πλειονότητα των ΠΑΕ βασίζεται στα λεφτά του ΟΠΑΠ και της NOVA για να βγάζει κουτσά στραβά τη χρονιά. Σκεφτείτε, λοιπόν, τι έχει να γίνει αν ο ΟΠΑΠ κόψει τη χρηματοδότηση σε κεντρικό επίπεδο και αποφασίζει να δίνει επιλεκτικά τις χορηγίες του. Και αναλογιστείτε το τσουνάμι που θα έρθει στη Λίγκα αν επιμείνουν οι Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ (και σε λίγους μήνες η ΑΕΚ) στο μπλόκο της επέκτασης της συμφωνίας με τη NOVA και για τη διετία 2017-2019.

Βρίσκεται που βρίσκεται ο Συνεταιρισμός στον αέρα, δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο αν αυτά τα δύο μέτωπα δεν κλείσουν άμεσα και θετικά. Έξι επτά ομάδες θα μείνουν όρθιες (περιλαμβανομένων των Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ). Κι αυτές με το ζόρι. Οι υπόλοιπες αργά ή γρήγορα θα έχουν την τύχη του ΟΦΗ και της Νίκης Βόλου. Γιατί ποια από αυτές, τις μικρομεσαίες, ΠΑΕ μπορεί να βγει -στο υπάρχον ζοφερό οικονομικό περιβάλλον- στην ελεύθερη αγορά και να πάρει από κανάλι και στοιχηματική (ή οποιαδήποτε άλλη) εταιρεία τα λεφτά που εισπράττει σήμερα βρέξει-χιονίσει από τη NOVA και τον ΟΠΑΠ;...

Ο Ολυμπιακός, ο ΠΑΟ, ο ΠΑΟΚ ή η ΑΕΚ έχουν τα brand names να κλείσουν ξεχωριστές τηλεοπτικές και εμπορικές συμφωνίες στα σημερινά στάνταρ ή και ακόμα υψηλότερες. Ο ΠΑΣ Γιάννινα, ο Λεβαδειακός, η Καλλονή, η Βέροια, ο Πανθρακικός και οι λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις ή ακόμη και ο Ατρόμητος, ο Αστέρας και ο Παναιτωλικός (που έχουν πιο υγιείς και σταθερές εταιρικές βάσεις) είναι αδύνατο να βρουν τόσα λεφτά. Και μετά πώς θα επιβιώσουν; Με τα 350, τα 500 και τα 950 εισιτήρια που πουλάνε;

Μιλάμε για καταστροφή!

Είναι λοιπόν εκρηκτικό το μείγμα της μη υπογραφής του (νέου) deal με τη NOVA και της "απειλής" του ΟΠΑΠ να μην ανανεώσει τη χορηγική σύμβαση που λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι, κρίνοντας ότι η εικόνα του "προϊόντος" περισσότερο ζημιώνει παρά ωφελεί τη δημόσια εικόνα του Οργανισμού.

Και κάπου εδώ φτάνουμε στο σημείο-κλειδί: το ανελέητο power game που παίζεται στο παρασκήνιο με τη "συμμαχία" Παναθηναϊκού, ΠΑΟΚ και ΑΕΚ από τη μία μεριά και τον Ολυμπιακό από την άλλη.

Ο Ολυμπιακός προσπάθησε να βάλει στην ατζέντα ζήτημα "ασυμβίβαστου" όσον αφορά την παρουσία του Δημήτρη Μελισσανίδη στον ΟΠΑΠ και την ενασχόλησή του με την ΑΕΚ. Όμως, το σχετικό έγγραφο περί Μελισσανίδη που προώθησε προς υπογραφή ο Συνεταιρισμός στις ομάδες το πέταξαν στα σκουπίδια ο ΠΑΟΚ και ο Παναθηναϊκός, θεωρώντας ότι δεν υφίσταται ούτε νομικό ούτε ηθικό θέμα. Στην ουσία, φυσικά, απλώς τήρησαν τη συμφωνία κυρίων που έχουν κάνει για ένα κοινό μέτωπο απέναντι στον Ολυμπιακό και τις ομάδες που υιοθετούν τις θέσεις και την πολιτική του.

Το ίδιο κάνουν, τουλάχιστον έως τώρα, και στην υπόθεση της NOVA. "Καίγεται" ο Ολυμπιακός να υπογράψει η Λίγκα το νέο συμβόλαιο μέχρι το 2019 ώστε να προλάβει τις εξελίξεις που μπορεί να επιφέρει η επάνοδος της ΑΕΚ στην πρώτη κατηγορία. Αλλά τόσο ο ΠΑΟΚ όσο και ο Παναθηναϊκός, ο οποίος μάλιστα τίναξε στον αέρα και το προγραμματισμένο για χθες ραντεβού της Λίγκας με το κανάλι της Κάντζας, υψώνουν ένα τεράστιο απαγορευτικό!

Και βέβαια η NOVA ξεκαθαρίζει για απολύτως ευνόητους λόγους ότι δεν πρόκειται να μπει σε συζητήσεις και, πολύ περισσότερο, να κλείσει το deal αν δεν είναι και ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ στο τραπέζι και στο "πακέτο". Εξάλλου, αυτό σημαίνει "κεντρική διαχείριση".

Σ΄αυτόν τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει την (τεράστια) ζημιά απειλούνται να την πάθουν όλες οι υπόλοιπες ομάδες, οι οποίες εισπράττουν το μήνυμα ότι καλούνται να επιλέξουν "στρατόπεδο". Αν (συνεχίσουν να) βρίσκονται σε εκείνο του Ολυμπιακού, τότε ίσως χρειαστεί να αποταθούν σε αυτόν για να τους βρει... λεφτά στο άμεσο μέλλον αν σπάσει η κεντρική διαχείριση και κόψει ο ΟΠΑΠ το "μπαγιόκο".

Αν αποσυρθούν οικειοθελώς από την "ομπρέλα" του Ολυμπιακού για να αποφύγουν αυτούς τους κινδύνους, τότε θα αλλάξουν δραματικά οι ισορροπίες και θα ισχυροποιηθούν αποφασιστικά οι ΠΑΟ, ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ που... έρχεται. Με δυο λέξεις, της κακομοίρας!

Γι' αυτό... προσδεθείτε. Οι αναταράξεις μόλις άρχισαν.
sdna.gr


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...