Συγγενείς φίλοι και γνωστοί βρέθηκαν χθες , στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Λουτρού, για να πουν το τελευταίο «αντίο» στον αδικοχαμένο Αθανάσιο Τρομπούκη. Ο άτυχος 75χρονος είναι το τέταρτο θύμα της μεγαλύτερης τραγωδίας στην περιοχή της Αμφιλοχίας, της φονικής έκρηξης που σημειώθηκε σε καφενείο στο Λουτρό το πρωί της 4η Φεβρουαρίου. Επίσης το ερχόμενο Σάββατο τελείται στον Ι.Ν. Αγίου Αθανασίου Ανοιξιατίκου 40ήμερο μνημόσυνο εις μνήμην του 64χρονου Θ. Ντρούτση, ένα ακόμη θύμα της ανείπωτης τραγωδίας.
Emaistros
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!