
Δηλώσεις μετά το νικηφόρο ματς του Ολυμπιακού με την Κέρκυρα (3-0) έκανε ο Σάββας Θεοδωρίδης, τονίζοντας πως οι αντίπαλοι των «ερυθρόλευκων» θα πρέπει να φτιάξουν την ομάδα τους για να είναι ανταγωνιστικοί και να μην ασχολούνται με τη διαιτησία.
Παράλληλα, ο εκ των αντιπροέδρων των Πειραιωτών αναφέρθηκε στην καλή απόδοση του Ολυμπιακού σήμερα (22/3) καθώς και στον Γιάννη Μανιάτη.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA:
«Ήταν ένα πάρα πολύ ωραίο παιχνίδι για εμάς. Η Κέρκυρα τον τελευταίο καιρό κάνει πάρα πολύ καλές εμφανίσεις και συνέχεια νίκες. Παίξαμε ένα ημίχρονο πάρα πολύ καλό. Καταπληκτική κατοχή μπάλας, αλλαγή θέσεων παικτών, βάλαμε δύο γκολ και θα μπορούσαμε να πετύχουμε κι άλλα γκολ. Στο δεύτερο ημίχρονο πετύχαμε γρήγορα και τρίτο γκολ και από εκεί και πέρα ο προπονητής έκανε αλλαγές γιατί μην ξεχνάτε ότι αύριο φεύγουν εννέα παίκτες για τις εθνικές τους ομάδες και απογυμνώνεται πάλι ο σύλλογος. Αυτό είναι πάρα πολύ κακό για εμάς γιατί είδατε ότι στο πρώτο ημίχρονο είχαμε βρει τον ρυθμό μας. Ελπίζω τα παιδιά να γυρίσουν υγιή και να συνεχίσουμε την πορεία μας», ανέφερε αρχικά.
Για τον Γιάννη Μανιάτη, ο οποίος ζήτησε να κάνει την εγχείρησή του στην Ιταλία: «Ήθελα να πω και άλλα πολλά πράγματα. Δηλαδή για τον Μανιάτη που είναι ένα θέμα του Ολυμπιακού. Είχε ζητήσει και ο ίδιος γιατί είχε παλιούς συμπαίκτες στον Ολυμπιακό τον Τοροσίδη, τον Μανωλά και τον Χολέμπας να πάει να κάνει την εγχείρηση στην Ιταλία. Αυτό δεν έχει καμία σχέση με το ιατρικό μας τιμ του οποίου έχουμε απεριόριστη εμπιστοσύνη. Τα ξεκαθαρίζω αυτά τα θέματα για να μην υπάρξουν στεναχώριες. Είναι επιλογή του Μανιάτη και του ευχόμαστε όλοι να γίνει καλά. Θα περάσει τουλάχιστον τρεις μήνες στην Ιταλία για να μην έχει μελαγχολία και να πάει εκεί να ευχαριστηθεί. Ελπίζω ο Ολυμπιακός μετά τη διακοπή να εμφανιστεί πολύ καλύτερος».
Για τις δηλώσεις του αναφορικά με τη διαιτησία: «Για τις διάφορες διαιτησίες και τα παπαγαλάκια που είχα πει την προηγούμενη φορά, ευτυχώς διάβασα σε μία εφημερίδα μία συνέντευξη του ανθρώπου που εμφανίζεται κάθε Κυριακή στην αθλητική εκπομπή ενός ραδιοτηλεοπτικού σταθμού και είναι πρόεδρος πρώην διαιτητής και ο οποίος για τα διάφορα πέναλτι που διαμαρτύρονται. Για να κοπεί πια αυτή η ιστορία το σίγουρο πέναλτι ήταν αυτό που έκανε ο Ζέκα και το οποίο ο διαιτητής δεν σφύριξε γιατί επρόκειτο και για αποβολή του Ζέκα. Ας αφήσουν τα παραμύθια για λόγους εντυπωσιασμού και ας κοιτάξουν πως θα φτιάξουν μια ομάδα. Ας αφήσουν το ποδόσφαιρο ήσυχο. Εμείς θα συνεχίσουμε ως Ολυμπιακός την πορεία μας και ελπίζω να πάμε ακόμη καλύτερα. Έχουμε δύσκολα παιχνίδια μπροστά μας. Είμαστε μεγάλη ομάδα και πρέπει να αντέξουμε».
sdna
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!