Το πεζοδρόμιο της ταλαιπωρίας στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Το πεζοδρόμιο της ταλαιπωρίας στο Αγρίνιο

Χωρίς τίτλο
Προβλήματα συνεχίζει να δημιουργεί το ανολοκλήρωτο έργο ανάπλασης του Δημοτικού Πάρκου Αγρινίου και των δρόμων γύρω από αυτό.
Συγκεκριμένα, τα μισοτελειωμένα πεζοδρόμια στην οδό Νίκου Καζαντζάκη έχουν αγανακτήσει τους κατοίκους της περιοχής, καθώς δυσκολεύονται να περπατήσουν στα πεζοδρόμια, πόσο μάλλον αν έχουν κάποιο καρότσι, αναγκάζοντας τους να περπατούν στο δρόμο. Την περασμένη Δευτέρα μια μαθήτρια σκόνταψε σε μια από τις βάσεις που έχουν φτιαχτεί για να τοποθετηθούν νέες λάμπες σχίζοντας το παπούτσι της,  με αποτέλεσμα να τραυματιστεί, ευτυχώς ελαφρά.
256
Περαστικοί έσπευσαν να την βοηθήσουν αγανακτώντας για την κατάσταση του πεζοδρομίου. Ένα χρόνο μετά τη έναρξη των εργασιών και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί το έργο.
 Έρση Βλάχου
Σπουδάστρια Δ. ΙΕΚ Αγρινίου

agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook