
Πηγαίνοντας προς Θέρμο στην περιοχή της Αγίας Σοφίας αντικρύσαμε από μακριά μια ευδιάκριτη Ελληνική σημαία στην πλαγιά ενός λόφου.
Πλησιάζοντας πιο κοντά διαπιστώσαμε ότι η Ελληνική Σημαία ζωγραφίστηκε πάνω σε πέτρες σε ένα ξέφωτο που υπήρχε ανάμεσα στη θαμνώδη έκταση του λόφου.
Θέαμα πραγματικά εντυπωσιακό που τραβά την προσοχή και από μεγάλη απόσταση.
Ο Σύλλογος Νέων της Αγιας Σοφίας ''φρεσκάρησε''τή σημαία μέ αφορμή τήν εθνική γιορτή της 25ης Μαρτίου



ΦΩΤΟ:Γ.ΜΠΑΛΑΜΑΤΣΗΣ
http://www.e-nafpaktia.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!