ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Μετά από ενημέρωση που έκανε ο πρόεδρος της ΔΕΥΑ Μεσολογγίου Γ. Καραπαπάς στην ΑΙΧΜΗ η υδροδότηση θα επανέλθει σε περίπου μιάμιση ώρα. "Έχουμε βάλει τα δυνατά μας για να έρθει και πάλι νερό στις βρύσες του Μεσολογγίου. Εάν πάνε όλα καλά και δεν προκύψει κάτι έκακτο πιστεύουμε αυτό να σταθεί δυνατό σε μιάμιση ώρα, δηλαδή κατά τις έντεκα το βράδυ, σημείωσε ο κ. Καραπαπάς.
Οι μεγάλες ζημιές στο δίκτυο της ΔΕΗ έχουν προκαλέσει αλυσιδωτά προβλήματα και σε άλλους τομείς.
Ένας απ' αυτούς είναι η υδροδότηση του Μεσολογγίου με το νερό να είναι κομμένο εδώ και πολύ ώρα εξαιτίας της πτώσης τάσεως και των δυσλειτουργιών που παρουσιάζονται απ' αυτό στις εγκαταστάσεις του Ευήνου.
Αυτή την ώρα συνεργεία της ΔΕΥΑΜ βρίσκονται επί τόπου για να βάλουν μπροστά κάποιες γεωτρήσεις και πιστεύεται πως θα γίνει πραγματικότητα σύντομα.
aixmi-news.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...