Ο ελεγκτής που έκανε τους επιβάτες του λεωφορείου να ξεσπάσουν σε χειροκροτήματα… « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Ο ελεγκτής που έκανε τους επιβάτες του λεωφορείου να ξεσπάσουν σε χειροκροτήματα…

3
Πριν δυο ώρες, ο ελεγκτής στο τρόλεϋ ζητάει να δει το εισιτήριο του κυρίου που κάθεται απέναντί μου.

– Δεν έχω και ντρέπομαι γι’ αυτό, του απαντά και χλωμιάζει από τη ντροπή του ο άνθρωπος.
– Είστε άνεργος; Να δω την κάρτα σας; Τον ρωτά ευγενέστατα ο ελεγκτής!

Του δείχνει αμέσως την κάρτα ανεργίας κι ο άλλος του λέει απλά και χαμηλόφωνα: Δεν πειράζει…

Ο κόσμος που ήταν γύρω ξέσπασε σε χειροκροτήματα! Δεν ξέρω αν αυτή είναι τακτική πλέον του ΟΑΣΑ για τους ανέργους ή ο ελεγκτής ήταν άγιος άνθρωπος! Μακάρι να ισχύει το πρώτο. Καιρός ήταν!

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook