Το έργο βελτίωσης της ποιότητας νερού προχωρά
Συγκρατημένα αισιόδοξος εμφανίστηκε ο δήμαρχος Μεσολογγίου Νίκος Καραπάνος για το θέμα του νερού του Αιτωλικού στην πρόσφατη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, όπου ενημέρωσε το σώμα απαντώντας σε ερώτηση του Πάνου Παπαδόπουλου.
Με το έργο μεταφοράς του νερού στη δεξαμενή του Κεφαλόβρυσου και την χλωρίωση σε στάση, δήμος και ΔΕΥΑΜ πιστεύουν ότι θα λύσουν το μεγάλο πρόβλημα της υδροδότησης του νησιού, οι κάτοικοι του οποίου εδώ και αρκετά χρόνια δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το νερό τους για πόση. Και η προηγούμενη δημοτική αρχή ασχολήθηκε εντόνως με το θέμα, προσπαθώντας να βρει λύση, όμως δεν κατάφερε εντός της θητείας της να οδηγηθεί σε διέξοδο στο πρόβλημα. Έτσι οι κάτοικοι βρέθηκαν απέναντί της, ζητώντας μετ’ επιτάσεως πόσιμο νερό, ενώ ως γνωστόν ξεκίνησε και μια αντιπαράθεση, όταν πολλοί δήλωσαν άρνηση στην πληρωμή των λογαριασμών του νερού...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 26/03 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!