Τον τελείωσαν οριστικά! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Τον τελείωσαν οριστικά!

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   2:00 μ.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ImageHandler
Λίγες ώρες μετά την ήττα από τον Ατρόμητο με τα παράπονα για Δασκαλόπουλο, η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ έβαλε ταφόπλακα στις ελπίδες του Παναθηναϊκού για πρωτάθλημα. Απέρριψε την έφεση και το -3 για τα επεισόδια με Ολυμπιακό είναι τελεσίδικο…
Υπενθυμίζουμε πως ο Παναθηναϊκός είχε τιμωρηθεί για τα επεισόδια με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο με δύο αγώνες κεκλεισμένων των θυρών, -3 βαθμούς και 100.000 ευρώ πρόστιμο.
Οι πράσινοι έκαναν έφεση, αλλά η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ την απέρριψε και …το πρωτάθλημα ουσιαστικά τελείωσε!
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΠΟ:
«Κατά την τελευταία της συνεδρίαση, η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ έλαβε τις εξής αποφάσεις.
1.Δέχεται τυπικά και απορρίπτει κατ’ ουσίαν την έφεση της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ κατά της υπ΄ αριθμ. 126/26-2-2015 απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της SUPER LEAGUE».
sdna.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...