
θέλω να ενημερώσω τους συμπολίτες μου εδώ στη Θεσσαλονίκη ότι...
γίνονται διαρρήξεις κατοικιών με το εξής κόλπο.
Αφήνοντας στη πόρτα ένα γράμμα ή ένα διαφημιστικό με αποτέλεσμα να ξανά πηγαίνουν στο συγκεκριμένο σπίτι και αν το διαφημιστικό δεν έχει πέσει ή δεν λείπει από εκεί που το άφησαν βγάζουν το συμπέρασμα ότι λείπει ο νοικοκύρης και προχωρούν στη διάρρηξη.
Προσοχή σε οτιδήποτε ύποπτο στη πόρτα σας...
tromaktiko,
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...