Mπορεί να κάνει ακόμα πολύ κρύο αλλά το καλοκαίρι είναι προ των πυλών! Έτσι ηΑγγελική Ηλιάδη, αποφάσισε να προετοιμαστεί κατάλληλα για να το υποδεχθεί με ένα μπρούτζινο χρώμα!
Πως; Φυσικά με το σολάριουμ! Μπήκε λοιπόν και τράβηξε και φωτογραφία, δείχνοντάς μας το υπέροχο πόδι της!
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...