Άφησαν ελεύθερους τους κλέφτες και... "ξαναχτύπησαν" σε εκκλησία! « aitoloakarnanianet

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Άφησαν ελεύθερους τους κλέφτες και... "ξαναχτύπησαν" σε εκκλησία!

Κρήτη: Άφησαν ελεύθερους τους κλέφτες και... `ξαναχτύπησαν` σε εκκλησία!
Φέρονται να "χτύπησαν" ξανά σε ναό, τον οποίο είχαν ξανακλέψει πριν από λίγο καιρό...
Μπορεί την περασμένη εβδομάδα να αφέθηκαν ελεύθεροι, μετά την απολογία τους, 
ωστόσο οι δύο νεαροί αδελφοί που κατηγορούνται ότι έκλεβαν από καμπάνες μέχρι ... μανουάλια, 
βρίσκονται και πάλι στο στόχαστρο της ΕΛ.ΑΣ.

Σύμφωνα με το CretaLive, οι αστυνομικοί ερευνούν το ενδεχόμενο οι δύο νεαροί να "χύπησαν" και πάλι το Ναό της Παναγίας της Γκουβερνιώτισσας στο Δήμο Χερσονήσου,
ενώ φέρονται να προσπάθησαν να κλέψουν και ένα μπόιλερ από σπίτι της ευρύτερης περιοχής, χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να ολοκληρώσουν την πράξη τους.

Υπενθυμίζεται ότι τα αδέρφια, κατά την απολογία τους, είχαν ομολογήσει την ενοχή τους για κλοπές σε μόνο μια εκκλησία. 

Πηγή: CretaLive
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook