Βγήκε να διασκεδάσει στο ρεπό της και βρέθηκε στην πίστα με τον Καλλίδη (ΒΙΝΤΕΟ) « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Βγήκε να διασκεδάσει στο ρεπό της και βρέθηκε στην πίστα με τον Καλλίδη (ΒΙΝΤΕΟ)

Εμφάνιση 630_10806206_10204817621778834_8773466158567351156_n.jpg
Η Κατερίνα Αβραμοπούλου εκμεταλλεύτηκε το Κυριακάτικο ρεπό από το μαγαζί που εμφανίζεται στη Γλυφάδα και διασκέδασε με την παρέα της στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται ο Πάνος Καλλίδης.


Με το που έγινε αντιληπτή από τον Πάνο, ο ίδιος κατέβηκε από την πίστα στο τραπέζι της και της παραχώρησε το μικρόφωνο να τραγουδήσει.


Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, αφού λίγες βδομάδες πριν  και ο Γιώργος Τσαλίκης είχε ενεργήσει στο ίδιο στυλ.


Η Κατερίνα δεν αρνείται ποτέ να πιάσει το μικρόφωνο και πάντα αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook