Πάτρα: Κατάληψη και της Πρυτανείας από φοιτητές τού Αγρινίου ! « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Πάτρα: Κατάληψη και της Πρυτανείας από φοιτητές τού Αγρινίου !

Πάτρα: Κατάληψη και της Πρυτανείας από φοιτητές!

Σε συμβολική κατάληψη του κτιρίου της πρυτανείας του πανεπιστημίου Πατρών προχώρησαν σήμερα φοιτητές τριών τμημάτων, που λειτουργούν στην πόλη του Αγρινίου.

Το κυριότερο αίτημα των φοιτητών είναι η μεταφορά των τμημάτων στην Πάτρα, διότι όπως υποστηρίζουν, «δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο η υποβάθμιση των σπουδών».

Μάλιστα, όπως τονίζουν χαρακτηριστικά, «είμαστε ξεχασμένοι».

Παράλληλα, αντιπροσωπεία των φοιτητών συναντήθηκε με την πρύτανη του πανεπιστημίου Βενετσάνα Κυριαζοπούλου, την οποία ενημέρωσαν για τα αιτήματά τους.

Από την πλευρά της, η πρύτανης ανέφερε ότι πολλά μαθήματα γίνονται μετ΄ εμποδίων, αφού, όπως πρόσθεσε, έχουν φύγει καθηγητές και δεν υπάρχουν νέες προσλήψεις μελών διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού.

Επίσης, η Βενετσάνα Κυριαζοπούλου είπε ότι λύθηκε το πρόβλημα της σίτιση, καθώς υπεγράφη η σχετική σύμβαση.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook