Δεν αρκέστηκαν στη διάρρηξη αλλά έριξαν και έναν... υπνάκο! « aitoloakarnanianet

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Δεν αρκέστηκαν στη διάρρηξη αλλά έριξαν και έναν... υπνάκο!

Ηράκλειο: Δεν αρκέστηκαν στη διάρρηξη αλλά έριξαν και έναν... υπνάκο!

Αφού πρώτα έφαγαν, ήπιαν και έκαναν μπάνιο - Άφαντοι οι άγνωστου που λεηλάτησαν το σπίτι

Ποσό πιο πολύ θράσος μπορούσε να είχαν οι άγνωστοι διαρρήκτες που τρύπωσαν σε μια εξοχική μονοκατοικία στις Γούρνες του Ηρακλείου; Δεν έφταναν όσα έκλεψαν, αλλά… μαγείρεψαν σαν νοικοκύρηδες, έφαγαν, ήπιαν, έκαναν μπάνιο με την ησυχία τους και , αφού έριξαν έναν… υπνάκο, έψησαν και καφέ!



Ακόμη δεν έχει διαπιστωθεί τι ακριβώς έκλεψαν από το σπίτι οι… άνετοι εισβολείς που μπήκαν κομμάτι του ξύλινου πατζουριού και μετά το τζάμι. Πάντως, τριγύρισαν παντού λες και το σπίτι ήταν δικό τους και ερεύνησαν κάθε συρτάρι και ντουλάπι! Δεν ήταν, όμως, το ίδιο καλοί στο μαγείρεμα, αφού κάποια από τα τυροπιτάκια που έψησαν βρέθηκαν… καμένα!

Με τον ίδιο τρόπο την έπαθαν και με τον καφέ, που τους χύθηκε καθώς έφευγαν! Δεν φρόντισαν, ωστόσο, να καθαρίσουν όσα λέρωσαν και τα παράτησαν όπου βρήκαν, προκαλώντας ακόμη μεγαλύτερη φρίκη στους ιδιοκτήτες του εξοχικού όταν γύρισαν και το βρήκαν λεηλατημένο, για  δεύτερη φορά μέσα σε λίγο καιρό! Η τοπική Αστυνομία πήρε αποτυπώματα και αναζητά τους δράστες.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook