Αυτός είναι ο γυναικολόγος που συνελήφθη για ΦΑΚΕΛΑΚΙ : Μεγαλογιατρός που είχε "περάσει" από ΝΔ και Χρυσή Αυγή! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Αυτός είναι ο γυναικολόγος που συνελήφθη για ΦΑΚΕΛΑΚΙ : Μεγαλογιατρός που είχε "περάσει" από ΝΔ και Χρυσή Αυγή!

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:20 π.μ.  |  Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Αυτός είναι ο γυναικολόγος που συνελήφθη για ΦΑΚΕΛΑΚΙ στη Μυτιλήνη: Μεγαλογιατρός που είχε
Ο γιατρός της Μαιευτικής Κλινικής του Βοστανείου Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης, συνελήφθη το μεσημέρι επ' αυτοφώρω με προσημειωμένα χαρτονομίσματα, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Ασφαλείας της Α.Δ. Λέσβου...
Σύμφωνα με την καταγγελία ο γιατρός είχε ζητήσει και έλαβε 250 ευρώ για να προχωρήσει τη γέννα της εγκύου συζύγου του καταγγέλλοντος.

Ο συγκεκριμένος γιατρός στο παρελθόν είχε διατελέσει στέλεχος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης
καθώς και του κόμματος της Ν.Δ.
ενώ στο πρόσφατο παρελθόν είχε ενεργοποιηθεί στην Τοπική Οργάνωση Λέσβου της Χρυσής Αυγής.

Ο συλληφθείς κρατείται και αύριο στο οδηγηθεί στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Μυτιλήνης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...