Εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή στο Ζευγαράκι « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή στο Ζευγαράκι

Εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή στο Ζευγαράκι
Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και Δασκάλων του Δημοτικού Σχολείου Ζευγαρακίου διοργανώνουν εθελοντική αιμοδοσία την Κυριακή 8 Μαρτίου 2015 από τις 9:00πμ έως τις 1:30μμ στο Δημοτικό Σχολείο στο Ζευγαράκι.
Ας στηρίξουμε την εθελοντική αιμοδοσία...δίνοντας αίμα ή διαδίδοντας τη σπουδαιότητά της...!
Για το Δ.Σ.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook