Παραδόθηκε η μελέτη κατασκευής του Μνημείου Πεσόντων Αεροπόρων στο Θέρμο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Παραδόθηκε η μελέτη κατασκευής του Μνημείου Πεσόντων Αεροπόρων στο Θέρμο




Παραδόθηκε στο Δήμο Θέρμου από τον Αντιστράτηγο του ΓΕΣ Αθανάσιο Κουτρουμπέλη η μελέτη κατασκευής του Μνημείου Πεσόντων Αεροπόρων.



Ο δήμος Θέρμου με την κατασκευή αυτού του μνημείου θα τιμήσει τους πεσόντες αεροπόρους που κατάγονταν από την ευρύτερη περιοχή του δήμου Θέρμου.



Πρόκειται για τους Κωνσταντίνο Κοντογιώργο, Ευστάθιο Τσίγκα, Βασίλειο Κουρκούτα, Σταύρο Χαρίτο και Νικόλαο Σιαλμά.



O δήμαρχος Θέρμου σε δήλωσή του εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες σε όλους τους Αξιωματικούς που εργάστηκαν για να είναι σε λίγο καιρό έτοιμο το Μνημείο Τιμής στους πεσόντες αεροπόρους


http://i.stpl.gr/image.ashx?m=Fit&f=L2ZpbGVzLzEvbmV3X2ltYWdlcy8yMDEzLTA2LTE4LzQxMTYvMTU5MjU4NDguanBn&t=635071516854148230&w=300&h=204

www.agrinioculture.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook