Αν πάμε Γουατεμάλα θα φέρουμε το παγκόσμιο κύπελλο στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Αν πάμε Γουατεμάλα θα φέρουμε το παγκόσμιο κύπελλο στο Αγρίνιο

pa1
Την αγωνία, την αγανάκτησή και την θλίψη τους μου μετέφεραν τόσο οι μαθητές (ομάδα ποδοσφαίρου) όσο και ο διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Αγρινίου για το γεγονός ότι λόγω των περικοπών που γίνονται, υπάρχουν πληροφορίες πως μπορεί να μην διατεθούν κονδύλια για τη μετάβαση των πρωταθλητών μας, στη Γουατεμάλα προκειμένου να συμμετάσχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Λυκείων.
 Ήταν μια συνάντηση που με συγκίνησε ιδιαίτερα αφού το πάθος των μαθητών είναι τόσο μεγάλο που μου υποσχέθηκαν ,αν συμμετάσχουν, πως θα δώσουν όλες τους τις δυνάμεις για να φέρουν στο Αγρίνιο το κύπελλο.
Θα πρέπει να βοηθήσουμε, ο καθένας από το πόστο που κατέχει, έτσι ώστε αυτά τα παιδιά να μην απογοητευθούν, και να μην ναυαγήσουν τα όνειρα που έκαναν.

Τα όνειρα και οι προσδοκίες είναι αυτά που κρατούν όρθια μια χώρα ακόμη και στις πιο εφιαλτικές και αιματηρές στιγμές της.

pa2


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook