Τώρα: Φωτιά στον περιφερειακό της Ορεστιάδας « aitoloakarnanianet

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Τώρα: Φωτιά στον περιφερειακό της Ορεστιάδας

φωτιά
Φωτιά μικρής έκτασης έχει ξεσπάσει στον περιφερειακό της Ορεστιάδας.
Η φωτιά προήλθε από λάστιχο, το οποίο πιθανότατα άναψε κάποιος διερχόμενος οδηγός νταλίκας, αλλά επεκτάθηκε και στα πρανή.
Ο μαύρος καπνός είναι ορατός εκατοντάδες μέτρα μακριά.
Επί τόπου έσπευσε πυροσβεστικό όχημα προκειμένου να σβήσει τις εστίες.

thrakinea.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook