Έριξαν «κρεολίνη» στο Λύκειο Κατούνας « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Έριξαν «κρεολίνη» στο Λύκειο Κατούνας

sxoleio-bonitsa
Έριξαν «κρεολίνη» και λάδια για μια ακόμα φορά απόψε στα σώματα καλοριφέρ των τάξεων του Λυκείου Κατούνας. Αμέσως ο Διευθυντής του Λυκείου κάλεσε την Αστυνομία Κατούνας.


Φυσικά ήταν αδύνατο να γίνουν μαθήματα και συνεργείο του Δήμου έβγαλε τα καλοριφέρ για να τα καθαρίσουν. Το Σχολείο είναι απόμακρο και παρότι είναι καλά περιφραγμένο, έχουμε κάθε χρόνο τέτοιο γεγονός που όλοι πρέπει να προβληματιστούμε. Οι Πανελλήνιες πλησιάζουν και δεν πρέπει οι μαθητές να χάνουν μαθήματα.

katounanews.blogspot.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook