Πόσο ασφαλές ειναι το μετρό; Γιατί κάνουν στάση εργασίας οι οδηγοί; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Πόσο ασφαλές ειναι το μετρό; Γιατί κάνουν στάση εργασίας οι οδηγοί;

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:30 π.μ.  |  Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

Πόσο ασφαλές ειναι το μετρό; Γιατί κάνουν στάση εργασίας οι οδηγοί;


Και η Αθήνα έμεινε χωρίς μετρό για τρεις ώρες, έτσι ξαφνικά. Μόλις λίγες ώρες πριν το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ καταγγέλλει ότι οι νέοι συρμοί του Μετρό παρουσιάζουν προβλήματα που θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια προσωπικού, επιβατών και εξοπλισμού ενώ προκαλούν και αναστάτωση των δρομολογίων.


Χωρίς μετρό και ηλεκτρικό σιδηρόδρομο θα μείνει την Πέμπτη η πρωτεύουσα από τις 11 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, λόγω της στάσης εργασίας που πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.

Οπως προσθέτουν μάλιστα σε ανακοίνωσή τους τεράστια δυσλειτουργία παρουσιάζουν και οι οθόνες ελέγχου αποβίβασης- επιβίβασης επιβατών στις καμπίνες ηλεκτροδήγησης στους συρμούς.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...