Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είχε το απόγευμα της Τρίτης ο Προκόπης Παυλόπουλος...
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών γνωρίζονται από την εποχή που διατελούσαν αμφότεροι υπουργοί Εσωτερικών των δύο χωρών. Οι δύο πολιτικοί συζήτησαν σε φιλικό κλίμα την ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας και Γερμανίας για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο της ευρωζώνης.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!