Το τηλεφώνημα του Προκόπη Παυλόπουλου στον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Το τηλεφώνημα του Προκόπη Παυλόπουλου στον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   10:15 μ.μ.  |  Τρίτη 24 Μαρτίου 2015



Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είχε το απόγευμα της Τρίτης ο Προκόπης Παυλόπουλος...

Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών γνωρίζονται από την εποχή που διατελούσαν αμφότεροι υπουργοί Εσωτερικών των δύο χωρών. Οι δύο πολιτικοί συζήτησαν σε φιλικό κλίμα την ενίσχυση της συνεργασίας Ελλάδας και Γερμανίας για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων της ελληνικής οικονομίας στο πλαίσιο της ευρωζώνης.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...