
Ένα συγκλονιστικό κείμενο βασισμένο στα προσωπικά του βιώματα, έγραψε ο Άγγελος Πυριόχος στην σελίδα του στο facebook, με αφορμή την αυτοκτονία του Βαγγέλη Γιακουμάκη...
«Είμαι σε σύγχυση. Έχω οργή» παραδέχτηκε ο γνωστός δημοσιογράφος και συγγραφέας και με ένα κείμενο- γροθιά, αναφέρθηκε σε παραδείγματα της δικής του ζωής, στα οποία το bullying είχε ολέθριες συνέπειες.
Διαβάστε την ανάρτησή του...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
