Χαμός σε ματς της Γ' Εθνικής – Εισβολή και... διακοπή « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Χαμός σε ματς της Γ' Εθνικής – Εισβολή και... διακοπή

Κατηγορία ΑΘΛΗΤΙΚΑ στις   9:36 μ.μ.  |  Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Χαμός σε ματς της Γ' Εθνικής – Εισβολή και... διακοπή

Εισβολή φιλάθλων στον αγωνιστικό χώρο και οριστική διακοπή του παιχνιδιού είχαμε στην αναμέτρηση της Αχαϊκής με τον Παναρκαδικό για την Γ' Εθνική
Το ματς διεκόπη στο 89ο λεπτό της αναμέτρησης και ενώ η Αχαϊκή έχανε με 2-1 από τον Παναρκαδικό.

Μετά την επίτευξη του δεύτερου γκολ των φιλοξενουμένων, οι φίλαθλοι της γηπεδούχου ομάδας μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο και επιτέθηκαν στον διαιτητή "φωνάζοντας" για δύο πέναλτι που δεν έδωσε υπέρ των «κιτρινόμαυρων».

Ακόμα, υπήρχε φραστική επίθεση μεταξύ των παραγόντων των δύο ομάδων, με αφορμή το περσινό μεταξύ τους παιχνίδι, στο οποίο με την νίκη που κατέκτησε ο Παναρκαδικός σώθηκε

Μάλιστα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα tempo24.gr, για να ηρεμήσουν τα πνεύματα έσπευσαν δυνάμεις της ΟΠΚΕ της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αχαίας, μία διμοιρία από την Πάτρα, καθώς και μία διμοιρία από την Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...