Χαζές δικαιολογίες που ΟΛΟΙ έχουμε πει « aitoloakarnanianet

Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Χαζές δικαιολογίες που ΟΛΟΙ έχουμε πει


Ωραία, τώρα που έμαθες για το φανταστικό ρακούν του Τζόι ήρθε η ώρα να διαβάσεις τις εξίσου χαζές δικαιολογίες που ΟΛΟΙ μας έχουμε πει κάποια στιγμή στη ζωή μας.

Όταν δεν θέλεις να βγεις

Κανονίζει η παρέα σου τρελή έξοδο ενώ εσύ το μόνο που θέλεις να κάνεις είναι να χωθείς στον καναπέ και να μην σηκωθείς μέχρι να πιαστείς και να αποκτήσεις αποτύπωμα από το μαξιλάρι στο μάγουλό σου. Για κάποιο λόγο όμως δεν λες απλά ότι ΒΑΡΙΕΣΑΙ να βγεις αλλά λες πράγματα όπως:

- Αχ, ρε συ θέλω να κατεβάσω τα χειμωνιάτικα γιατί κάνει κρύο, έχω ξεμείνει δεν έχω τι να φορέσω.
- Έχω κανονίσει να βγω για φαγητό με τους δικούς μου, δεν μπορώ να τους ακυρώσω πάλι.
- Θέλω να πάω στο σπίτι να βγάλω τα φρύδια μου!



Όταν αργείς στη δουλειά

Χτυπάει το ξυπνητήρι και εσύ πατάς ξεδιάντροπα snooze γιατί δεν θέλεις να βγεις από την κουβερτομπουρεκάκι κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι. Φτάνεις καθυστερημένα στο γραφείο και αρχίζεις να λες, με δραματικό ύφος, κουλές ιστορίες τις οποίες έχεις προβάρει όσο είσαι στο αυτοκίνητο/ μετρό/ λεωφορείο:

- Πήγα στο μπάνιο και τι να δω!! Νερά παντού, χαμός, δεν έβρισκα υδραυλικό και πήρα τον ιδιοκτήτη, ε μέχρι να έρθει με τον δικό του υδραυλικό πέρασε η ώρα. Άσε, στραβά ξεκίνησε η μέρα.

- Έβγαλα το σκύλο βόλτα στο πάρκο κοντά στο σπίτι, και έμπλεξε σε καβγά ο χαζός και τσακώθηκα με τον άλλο ιδιοκτήτη, που να στα λέω.

Παίρνεις τηλέφωνο, βαραίνεις φωνή, βήχεις και λες: Ναι, συγγνώμη δεν θα μπορέσω να έρθω σήμερα, είμαι χάλια, *γκουχ γκουχ* δεν ξέρω, μάλλον κόλλησα καμία ίωση. Κρίμα να σας κολλήσω όλους.


Πηγή: http://www.kamikaze.gr/2015/02/blog-post_670.html#ixzz3T8a0hJDP
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook