Η απίστευτη δικαιολογία ενός αδιάβαστου θεσσαλονικιου!! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Η απίστευτη δικαιολογία ενός αδιάβαστου θεσσαλονικιου!!

Η απίστευτη δικαιολογία ενός αδιάβαστου μαθητή 

Απο χημεια δε τα πηγαινει καλα αλλα απο φαντασια σκιζει!!
'' κυριε δεν προλαβα να διαβασω γιατι την Παρασκευη που σηκωθηκε η μανα μου τη νυχτα να παει προς νερου της επιασε τον πατερα μου στο σαλονι να βλεπει μια ταινια πορνο και του πεταξε μια πιατελα στο κεφαλι και τον πηρανε τα αιματα και σηκωθηκε και εφυγε.τον ψαχναμε ολο το Σαββατο σε ολα τα νοσοκομεια αλλα δεν τον βρηκαμε πουθενα.Χθες το βραδυ γυρισε σπιτι και μας ειπε πως ειχε παει στη Θεια Ελενη (μουσια)και εχθες το απογευμα ειχε παει στο γηπεδο να δει τον Παοκ.Η μανα μου τα πηρε και του πεταξε ενα μπολ παγωτου που τον βρηκε παλι στο κεφαλι πανω στα ραμματα .Επεσε ξερος και φωναξαμε ασθενοφορο και τον  πηγαμε στο Παπαγεωργιου.Ολη τη νυχτα την εβγαλα στο νοσοκομειο.Βαλτε με οτι βαθμο νονιζετε!!''
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook